سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک یخچال دوقلو چیست؟

 

لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... از اواخر قرن بیستم در ایران با دو نوع مختلف شامل برندهای خارجی و برندهای ایرانی به فروش می رسید.

در این مقاله ابتدا چند نمونه از بهترین برندهای یخچال دو نفره در ایران را به شما معرفی می کنیم و سپس تعدادی از بهترین برندهای برندهای خارجی یخچال دوقلو را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید انتخاب مناسب تری داشته باشید. در زیر چند نمونه از مواردی که قبل از خرید بهترین برندهای یخچال دوقلوباید به آنها توجه کنید آورده شده است.

چرا یخچال دوقلو ؟

یخچال های دوقلو یخچال‌هایی هستند که دارای فریزر و یخچال جداگانه هستند و در ساخت این یخچال‌ها از دو موتور و قطعه مجزا استفاده می‌کنند که طول عمر بیشتری نسبت به سایر رقبا به آن‌ها می‌دهد. پس اگر قصد خرید یخچالی بافضای بزرگ و زیبا دارید که عمر مفید بالایی نیز دارد، یخچال های دوقلو را به شما معرفی می کنیم تا با خریداری این دستگاه های فوق العاده به میزان کمتری نیازمند تعمیر یخچال در مشهد شوید.

نکات مهم هنگام خرید بهترین برند یخچال فریزر دو نفره

هنگام خرید بهترین مارک یخچال دو نفره باید به نکات زیادی توجه کنید.

ابعاد

سایز بهترین برند یخچال دو نفره یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید به حساب می آید و باید اندازه ای را انتخاب کنید که متناسب با محل مد نظر شما باشد و نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک برای اتاق.

علاوه بر این باید اندازه آن به گونه ای باشد که به راحتی به مقصد برسد و هنگام رسیدن به منزل مشکلی پیش نیاید، چرا که در حال حاضر حمل و نقل یخچال با مشکل مواجه شده است، مخصوصاً در ساختمان هایی که هم آسانسور و هم پله دارند و باید یخچال انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که نه تنها به درستی در خانه درقرار داده شده است، بلکه مشکل حمل و نقل نیز ایجاد نمی کند.

مصرف انرژی

امروزه در هنگام خرید چنین دستگاه هایی یکی از مهمترین نکاتی که می تواند هم نقطه ضعف و هم مزیت محصول باشد، میزان مصرف انرژی است و نباید فراموش کرد که مصرف انرژی لوازم خانگی نزدیک به حرف A   مربوط به محصول مورد نظر است، انرژی کمتری مصرف می کند و همچنین، برچسب مصرف انرژی مربوطه را می توان روی خود یخچال پیدا کرد.

نقد های کاربران

احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که هنگام خرید یک محصول، بسیاری از افراد نظر افرادی را که از آن محصول استفاده کرده اند جویا می شوند و یکی از بهترین کارها هنگام انتخاب یک وسیله برقی، مشورت با افرادی است که از آن محصول استفاده کرده اند. نسبت به قبل و در این صورت به راحتی می توانید تمام معایب و مزایای محصول را کشف کنید.

فضای داخلی

حجم داخلی یخچال برای مشتریان بسیار مهم است، زیرا یخچال های دوقلو اغلب از این نظر بسیار راضی هستند. دو قسمت جداگانه بعدی برای فریزر و یخچال استفاده می شود و فضای داخلی بیشتری ایجاد می کند.

خانواده های پرجمعیت هنگام خرید یخچال به دنبال حداکثر فضای داخلی هستند، بنابراین یخچال دوتایی ممکن است بهترین انتخاب باشد.

بهترین مارک یخچال دوقلو در بین برندهای ایرانی

به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین برند یخچال دو قلو، تطبیق یخچال مورد نظر با نیاز شماست. در زیر بهترین برندهای ایرانی تولید یخچال دو نفره را معرفی می کنیم. با مطالعه اینمقاله می توانید بهترین انتخاب را برای یخچال دو نفره داشته باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر پوسیدگی یخچال

دوو

امروزه محصولات برند دوو جزو محصولات پرفروش و بسیار پرطرفدار در بین ایرانیان بوده و در بین آنها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این می توانید طراحی و کیفیت منحصر به فرد محصولات این برند مانند یخچال دوقلو را مشاهده کنید. در زیر به مزایا و معایب یکی از بهترین محصولات این برند یعنی مدل یخچال دو نفره D2RF-0020SS خواهیم پرداخت.

مزایا

·      مجهز به فن خنک کننده دیجیتال

·      دارای 4 قفسه شیشه ای محکم، دو کشو سبزیجات، 5 قفسه درب و دو قفسه فریزر، پنج کشو فریزر و پنج قفسه درب فریزر می باشد.

·      یخ ساز

·      متصل به آب شهرداری

·      کمپرسور بسیار کارآمد

·      چشم الکترونیکی هوشمند

·      سیستم گردش هوای سه بعدی

·      صفحه نمایش لمسی

·      ظرفیت زیاد

·       مصرف برق A +

معایب

·      مجهز به قفل ایمنی کودک نیست

·      صدای بلندتر و بیشتر از سایر یخچال ها

یخچال دوقلو الکترو استیل مدل ES23

یخچال های دوقلو این برند دارای طراحی عالی هستند و ظاهری بسیار شبیه به یخچال های ساید بای ساید دارند. یخچال های الکترو استیل دوقلو در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و نقره ای موجود می باشد.

سایز و ابعاد مختلف این یخچال دو نفره نیز در بازار موجود است که می توانید با توجه به ظرفیت و سایز مورد نظر خود سایز مناسب را انتخاب نمایید. بدون شک الکترواستیل می تواند نمونه ای از بهترین برند یخچال دو نفره باشد.

مزایای

·      مصرف برق A+

·      ظرفیت بزرگ

·      5 قفسه و 2 کشو انجماد سریع

·      میزان صدای یخچال و فریزر کم است

·      مجهز به سیستم ضد یخ زدگی

·      40 ماه گارانتی

معایب

·      جنس کشو ها در این یخچال ها از پلاستیک فشرده می باشد.

·      جنس بخش هوم بار یخچال ضعیف بوده از جنس مرغوبی برخوردار نیست.

یخچال هیمالیا پانوراما پلاس

هیمالیا که همیشه با شعار هیمالیا بهترین زیبایی در شهرها دیده می شود، کیفیتی استثنایی در کنار زیبایی استثنایی خود دارد و این برند در سراسر کشور نمایندگان مختلفی دارد.

ابعاد یخچال های دوقلو هیمالیا نسبت به رقبا بسیار بزرگتر است، بنابراین همچنان یکی از گزینه های خانواده های پرجمعیت می باشد.

مزایا

·      ارتفاع 192، عرض 130، عمق 70 سانتی متر

·      مصرف برقA+

·      دارای 5 طبقه در یخچال، 5 طبقه در در و 7 کشو در فریزر

·      یخ ساز و آبسردکن اتوماتیک

·      مجهز به سیستم پیشگیری از برفک

·      کندانسور مخفی

·      کنترل رطوبت

·      و ...

معایب

·      یخ ها به یکدیگر می چسبند

·      بدنه دستگاه از مقاومت مناسبی برخوردار نیست

·      در بخش فریزر برفک ایجاد می شود.

پارس مدل LRDST170WD-

این برند یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی مانند یخچال در ایران است که کیفیت استثنایی آن در طول سالیان متمادی به همه ایرانیان ثابت شده است و در ساخت قاب از فلزات مقاوم نیز استفاده شده است.

مزایا

·      مصرف انرژی پایین

·      جنس بدنه با کیفیت و مقاوم

·      ظرفیت بالا فضای داخلی

·      6 طبقه در فضای داخلی و 6 طبقه متصل به درب

·      6 کشو در فریزر

·      نمایشگر دارای تنظیم دیجیتالی دما

·      امکان نمایش دما در فضای داخلی یخچال

·      مجهز به سیستم کنترل هوشمند

·      امکان عیب یابی هوشمند

·      مجهز به فیلتر بو گیر و ضد با کتری

معایب

·      برفک

·      سر و صدای بیش از یخچال های دیگر